Jak złożyć wniosek o dodatek węglowy elektronicznie?
W przypadku chęci złożenia wniosku w formie elektronicznej należy:
– wydrukować wniosek i dokładnie wypełnić
– wniosek zeskanować
– zeskanowany wniosek podpisać profilem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym korzystając z TEJ STRONY
Informacja o tym jak podpisać dokument elektronicznie znajduje się na stronie: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany można również skorzystać z instrukcji, która znajduje się w galerii na samej dole strony
następnie
– zalogować się na platformie ePUAP i z katalogu spraw wybrać zakładkę „Pismo ogólne do podmiotu publicznego”; w dalszej kolejności – kliknąć przycisk „Załatw sprawę”, wybrać jednostkę: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Raciechowicach
– w formularzu wpisać informację dla urzędu (imię i nazwisko, rodzaj wniosku) oraz dołączyć jako załącznik zeskanowany podpisany elektronicznie wniosek
– i wysłać pismo do wybranej jednostki
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!